Digitalni marketing

Digitalni marketing se najvećim delom odnosi na kreiranje promotivnog SEO sadržaja, marketing putem e-pošte i reklamno oglašavanje na društvenim medijima (sprovođenje reklamnih kampanja na socijalnim mrežama).

7

Digitalni marketing kao promotivna usluga, potreban Vam je zato što:

DIGITALNI MARKETING DIŽE VAŠE ONLINE POSLOVANJE NA NAJVIŠI MOGUĆI NIVO!

Digitalni ili web marketing čine ove aktivnosti:

  • Optimizacija sajta za internet pretraživače (SEO) i njihove korisnike.
  • Marketing sadržaja radi privlačenja i zadržavanja posetilaca na sajtu.
  • Vođenje društvenih mreža radi što šire promocije Vaše ponude.
  • Email marketing u cilju podsticanja angažmana korisnika usluga.
  • Kreiranje i vođenje plaćenog oglašavanja pomoću alata Google Ads.

Kreiranje strategije digitalnog marketinga

Strategija digitalnog marketinga polazi od analize celokupnog stanja. Cilj je da se utvrdi šta je dobro, a šta je neophodno popraviti. Uspešan internet marketing uzima u obzir sve raspoložive elemente. Gleda se izgled sajta i kako funkcioniše, pa do toga kako privlači posetioce i potencijalne korisnike.

Ključno pitanje je kako ispuniti ciljeve, povećati promet i profit?

Za to je uvek potreban dobar izgled i sadržaj sajta koji se može pojavljivati na prvoj strani google-a! Naravno, tu su nezaobilazni interna i eksterna (off-page) optimizacija Vašeg web sajta. Sve to je potrebno za uspešno online poslovanje. To je jak razlog da digitalni marketing uključite u strategiju svog online nastupa!

15 marketing grešaka koje morate izbeći

1. Nedostaje plan marketinga
2. Nejasna jedinstvena prodajna ponuda (USP)
3. Ignorisanje konkurencije
4. Pokušaji da prodate svima
5. Ciljanje pogrešnog tržišta
6. Nepravilno korišćenje društvenih medija
7. Nedostatak fokusa na zadržavanju kupaca
8. Nepraćenje analitike

9. Izbegavanje materijalnih ulaganja
10. Nepostojanje veb sajta
11. Preterivanje u marketingu putem e-pošte
12. Izbegavanje spoljnih saradnika za marketing
13. Poveravanje marketinga spoljnim saradnicima bez da ga razumete
14. Ne tražite povratne informacije od kupaca
15. Ignorišete povratne informacije klijenata.

Naš posao je da svaka strategija digitalnog marketinga daje odgovore na sledeća pitanja:

  • Koje ciljeve i zadatke treba da ostvaruje web prezentacija koju želite promovisati?
  • Da li postojeći sajt odgovora tim ciljevima, mora li se unaprediti, ili izraditi novi?
  • Kakav je dizajn web prezentacije? Da li su potrebna neka nova kreativnija rešenja?
  • Šta je tematika sajta? Koje teme razraditi na stranicama, a koje na blogu sajta?
  • Kakva struktura i arhitektura sajta najviše odgovara postavljenim ciljevima?
  • Nivoi web standarda, mogućnosti primene i usklađivanja sa trendovima?
  • Stanje tržišta? Koji segment ciljati (niša) i kakva je konkurencija?
  • U kojoj meri je moguća kvalitetna optimizacija za pretraživače i njihove korisnike?
  • Opcije za e-mail marketing, blogovanje i prisustvo na društvenim mrežama?
  • Ostala pitanja koja se u međuvremenu otvore i zatraže konkretne odgovore.

Ukoliko se još dvoumite, pročitajte i ovo:

Internet marketing je sveobuhvatan proces istraživanja i kreiranja online nastupa. Dobra digitalna kampanja je višestruko isplativija od klasičnog marketinga.

Dobar digitalni marketing nije moguć bez integracije i korišćenja društvenih mreža. Takođe je izuzetno važna uloga Google servisa i email lista.

Pristup ljudima koje ciljate zasniva se na pravilnoj ponudi korisnih i zanimljivih informacije. Samo takvi sadržaji privlaće pažnju i grade pozitivan odnos posetilaca sajta prema Vašoj ponudi. Strategija nastupa prema ciljnoj grupi sprovodi se na osnovu detaljnog istraživanja. Saznanja se pažljivo koriste primereno Vašim potrebama i reakcijama publike.