Digitalni marketing

Digitalni marketing se najvećim delom odnosi na kreiranje promotivnog SEO sadržaja, marketing putem e-pošte i reklamno oglašavanje na društvenim medijima (sprovođenje reklamnih kampanja na socijalnim mrežama).

7

Digitalni marketing kao promotivna usluga, potreban Vam je zato što:

DIGITALNI MARKETING DIŽE VAŠE ONLINE POSLOVANJE NA NAJVIŠI MOGUĆI NIVO!

Digitalni ili web marketing čine ove aktivnosti:

  • Optimizacija sajta za internet pretraživače (SEO) i njihove korisnike.
  • Marketing sadržaja radi privlačenja i zadržavanja posetilaca na sajtu.
  • Vođenje društvenih mreža radi što šire promocije Vaše ponude.
  • Email marketing u cilju podsticanja angažmana korisnika usluga.
  • Kreiranje i vođenje plaćenog oglašavanja pomoću alata Google Ads.

Kreiranje strategije digitalnog marketinga

Strategija digitalnog marketinga polazi od analize celokupnog stanja. Cilj je da se utvrdi šta je dobro, a šta je neophodno popraviti. Uspešan internet marketing uzima u obzir sve raspoložive elemente. Gleda se izgled sajta i kako funkcioniše, pa do toga kako privlači posetioce i potencijalne korisnike.

Ključno pitanje je kako ispuniti ciljeve, povećati promet i profit?

Za to je uvek potreban dobar izgled i sadržaj sajta koji se može pojavljivati na prvoj strani google-a! Naravno, tu su nezaobilazni interna i eksterna (off-page) optimizacija Vašeg web sajta. Sve to je potrebno za uspešno online poslovanje. To je jak razlog da digitalni marketing uključite u strategiju svog online nastupa!

Naš posao je da svaka strategija digitalnog marketinga daje odgovore na sledeća pitanja:

  • Koje ciljeve i zadatke treba da ostvaruje web prezentacija koju želite promovisati?
  • Da li postojeći sajt odgovora tim ciljevima, mora li se unaprediti, ili izraditi novi?
  • Kakav je dizajn web prezentacije? Da li su potrebna neka nova kreativnija rešenja?
  • Šta je tematika sajta? Koje teme razraditi na stranicama, a koje na blogu sajta?
  • Kakva struktura i arhitektura sajta najviše odgovara postavljenim ciljevima?
  • Nivoi web standarda, mogućnosti primene i usklađivanja sa trendovima?
  • Stanje tržišta? Koji segment ciljati (niša) i kakva je konkurencija?
  • U kojoj meri je moguća kvalitetna optimizacija za pretraživače i njihove korisnike?
  • Opcije za e-mail marketing, blogovanje i prisustvo na društvenim mrežama?
  • Ostala pitanja koja se u međuvremenu otvore i zatraže konkretne odgovore.

Ukoliko se još dvoumite, pročitajte i ovo:

Internet marketing je sveobuhvatan proces istraživanja i kreiranja online nastupa. Dobra digitalna kampanja je višestruko isplativija od klasičnog marketinga.

Dobar digitalni marketing nije moguć bez integracije i korišćenja društvenih mreža. Takođe je izuzetno važna uloga Google servisa i email lista.

Pristup ljudima koje ciljate zasniva se na pravilnoj ponudi korisnih i zanimljivih informacije. Samo takvi sadržaji privlaće pažnju i grade pozitivan odnos posetilaca sajta prema Vašoj ponudi. Strategija nastupa prema ciljnoj grupi sprovodi se na osnovu detaljnog istraživanja. Saznanja se pažljivo koriste primereno Vašim potrebama i reakcijama publike.