Da li Vam je održavanje sajta potrebno?
Da. Održavanje sajta je čak neophodno!
Zašto mislite da nam je održavanje sajta neophodno?
Zlonamerni faktori pronalaze propuste i i koriste slabosti neažurnog sistema da sruše sajt, ukradu ili unište podatke ili zloupotrebe privilegije. Redovnim održavanjem sajta sprećava se mogućnost da sve što je uloženo u njegovu izradu i razvoj bude nepovratno izgubljeno..
Ako je Vašem sajtu potrebno profesionalno održavanje sajta, možete angažovati nas za taj posao. Kontaktirajte nas preko stranice kontakt i pozvaćemo Vas da se dogovorimo.
Samo redovno i stručno održavan sajt može biti funkcionalan i isplativ
Korišćenjem usluge „Održavanje sajta“ obezbeđujete stručno nadgledanje i podršku za bezbedan, stabilan i siguran rad Vašeg sajta. Hostovanjem na našem serveru, omogućavate nam da i najsloženije intervencije na vašem sajtu izvršavamo brzo i efikasno.
Našu uslugu „Održavanje sajta“ realizujemo kroz:
Dnevno održavanje
Nadzor hostinga i održavanje optimalnih performansi sajta i web servera
Sigurnosna i bezbednosna (anti-malware) zaštita hostinga i sajta na njemu
Dnevni backup baze i fajlova ugošćenog sajta
Popravka i povratak sajta u funkciju u slučaju pada ili napada hakera
Primena profesionalnih alata za nadzor sajta u toku rada
Osnovna SEO optimizacija sajta web stranica i njihovog sadržaja (On-page SEO)
Rešavanje pojave HTTP greške 404
Mesečno/tromesečno održavanje
Optimizacija Javascript-a, html kodova, CSS-a i php-a
Kontrola performansi sajta i njihovo održavanje na optimalnom nivou
Čišćenje sajta od nagomilanih, štetnih i nepotrebnih fajlova i spama
Provera i rešavanje problema brzine rada sajta i učitavanja web stranica
Uvid u URL adrese, uklanjanje dupliranog sadržaja i postavljanje 301 redirekcije
Praćenje trendova na internetu i blagovremeno usklađivanje sajta sa njima
Periodične procene stanja i izveštavanje o učinjenom i narednim zadacima
Nedeljno održavanje
Apdejtovanje WordPress platforme, teme i funkcionalnih dodataka (plugin-ova)
Ažuriranje radnih delova sajta, obrazaca i kontakt forme za slanje e-pošte
Uklanjanje prepreka u kodu koje bi mogle da spreće indeksaciju stranica sajta
Instalaciju i konfigurisanje posebnih pluginova po vašem zahtevu
Praćenje GSC izveštaja radi otklanjanja problema, posebno tehničke prirode
Proveru ispravnosti linkova i popravka pokidanih ili nefunkcionalnih linkova
Praćenje podešenosti svih elemenata sajta za pregled na mobilnim telefonima
Zadaci na nivou godišnjeg održavanja
Ažuriranje autorskih prava i ostalih informacija u podnožju sajta
Pomoć oko vođenja bloga i postavljanja postovova 2-3 puta mesečno
Podrška u održavanju Google My business i Google mape
Mogućnost da nas angažujete i za druge usluge po potrebi
Intervencije na sajtu koje mogu biti završene u roku od 15-30 minuta
Pomoć u radu na sajtu do 1h mesečno po zahtevu putem emaila
Održavanje sajta nije isto što i održavanje sadržaja sajta!
Koja je razlika između održavanja sajta i održavanja sadržaja sajta?
Održavanje sajta podrazumeva njegovo tehničko (funkcionalno) održavanje i administriranje sistema koje obavlja stručnjak za taj posao.
Održavanje sadržaja sajta je zapravo njegovo ažuriranje. To podrazumeva, izmene, dopune ili uklanjanje zastarelog sadržaja i postavljanje novog.
Ažuriranje sadržaja na sajtu je obaveza vlasnika sajta, odnosno njegovog tima, ali istu može preuzeti i agencija ukoliko se tako dogovore.
kritičnih grešaka
9 grešaka na sajtu koje ne smete dozvoliti
- Nejasna strategija veb sajta
Možete imati najsjajniji veb dizajn i odličan sadržaj, ali to ne vredi ako nemate jasan cilj i strategiju sajta.
- Zanemarena navigacija
Kako se veb lokacija razvija, tako se menja i sistem navigacije na njoj. Rešenje je pravilna strategija internog povezivanja.
- Loš UX
Pružanje dobrog korisničkog iskustva ima prioritet na svim veb lokacijama. Odziv na mobilnim uređajima, URL struktura, izgled i osećaj vaše veb stranice su faktori rangiranja na Guglu.
- Nedostaje SEO
Sadržaj optimizovan za pretragu je osnov postojanja svake veb stranice. Bez toga, Google i drugi pretraživači ne mogu pomoći potencijalnim klijentima da vas pronađu. Svet se transformiše dok ovo čitate. Vaša veb lokacija je sada efikasna, ali već sledećeg dana može biti zastarela.
- Nedefinisan marketing sadržaja
Da li ste definisali publiku koju ciljate? Google smatra da sadržaji veb sajtova sa manje od 300 reči po stranici ne mogu biti visoko rangirani u pretrazi.
ržaj učinili lakšim za čitanje, ali tako da ne ugrozite ključne informacije.
- Nedostatak video priloga
Video marketing je jedna od najmoćnijih strategija za konverziju ciljne publike. Preko 87% stručnjaka za marketing se slaže s tim. tim. Ključno je da razumete šta klijenti žele i kako konzumiraju sadržaj.
- Tehnički problemi na sajtu
Prema Guglu, 53% posetilaca sajtova na mobilnim uređajima će ih napustiti ako se stranica sajta učitava duže od tri sekunde. Neoptimizovane slike i animimacije treba prevesti u HTML ili CSS. Interfejs mora da brzo i lako odgovara na potrebe posetilaca.
- Sajt nije prilagođen za preglede na mobilnim uređajima
Preko 60% korisnika pametnih telefona komunicira sa firmama preko rezultata Google pretrage. Za svoje prisustvo na mreži, potrebno je da imate responzivni veb dizajn i odlično korisničko iskustvo.
- Na stranicama sajta nema poziva na akciju (CTA)
Svaka stranica veb sajta treba da ima „Poziv na akciju“ (CTA-Call to Action). CTA mora da podstiče akciju posetilaca i da ih vodi do cilja.
Savetujemo:
Ispravite što pre ove moguće greške. To je uslov da postojite online i da napredujete. Imate web sajt koji će pretvarati posetioce u lojalne korisnike vaših proizvoda i usluga! informisati i pretvarati posetioce u lojalne korisnike vaših proizvoda i usluga!
%