PC021 Novi Sad Reference

PC021 Novi Sad Reference naših radova od izrade sajta, održavanja i popravki do SEO-a i hostovanja WP sajtova. Nudimo kompletna veb rešenja na jednom mestu.

7

PC021 Novi Sad Reference: izrada, održavanje, popravke, SEO i hostovanje web sajtova. Pogledajte naše reference i kompletna veb rešenja na jednom mestu. Za pozicioniranje veb lokacija na Google-u potrebno je dosta rada i vreme. Ono može biti od svega nekoliko dana, pa do 12 i više meseci.

Na to utiče niz najrazličitijih faktora, od kojih su najvažniji:

  1. Tehničke i druge funkcionalne performanse sajta.
  2. Kvalitet, ažurnost i sveobuhvatnost sadržaja.
  3. Aktivnosti na sajtu i izvan njega (posećenost, povratni linkovi…).
  4. Broj, snaga i delovanje konkurenata u niši.
  5. Google-ova politika vrednovanja, rangiranja, pretraživanja i prikaza web sadržaja.

Uz to, provera pozicije sajta, posebno uživo, može da daje promenljive rezultate zbog ogromne dinamike na web sceni i Googleove politike personalizovane pretrage.

Zbog navedenih razloga, istovetna pretraga najčešće daje rezultate koji se razlikuju, pre svega zbog:

  • Geografske lokacije korisnika pretrage.
  • Tipa i podešenosti pregledača (browser-a) koji se koristi.
  • Vrste uređaja na kome se vrši pretraga.
  • Načina pretrage i istorije pretraživanja.
  • Obima i vremena keširanja, AI algoritma, itd.

Kao kontrolni parametri mogu poslužiti:

  • Glavna ključna reč (fraza) za koju smo ciljano rangirali određene web stranice.
  • Broj konkurenata u rezultatima pretrage, od kojih svaki želi biti među prvih 10.
  • Pozicija web strane za ciljanu ključnu reč u “In Private “ modulu pretrage, itd.

Kako da tumačite PC021 Novi Sad Reference?

Pažnja: Prikazane reference se odnose na period kada smo na tim sajtovima aktivno radili, vršili monitoring i imali kompletnu mogućnost uticaja.

Uspon ili pad pozicije svakog veb sajta (web lokacije), dnevno zavisi od:

  • Google-a koji više puta mesečno ažurira svoje algoritme za vrednovanje i svakodnevno menja pozicije web sajtova koji ne ispunjavaju njegove kriterijume,
  • svakodnevne i uporne aktivnosti najbliže konkurencije,
  • osvežavanja starih sadržaja i pojave novih, još boljih,
  • promena načina pretraživanja i namera korisnika,
  • dnevne pojave velikog broja potpuno novih ključnih reči za pretragu, itd.

Zašto ovo naglašavamo?

Gore pomenuto je važno da biste razumeli da naš tim nije odgovoran za trenutne pozicije pojedinih sajtova datih u našim referencama, jer više nisu pod našom kontrolom!

Jednostavno, nakon određenog perioda saradnje, vlasnici tih sajtova su zaključili da im više nije potrebno da plaćaju za naše usluge. Pretpostavljamo da deo njih nije svestan da su otvarili put za nadolazeće probleme koje neće moći sami da reše. Srećom, većina naših klijenata ima razvijen osećaj za biznis pa ulaganje u svoj sajt vide kao veoma isplativu investiciju.

Neki vlasnici sajtova misle da im je ulaganje u održavanje sajta i SEO nepotreban trošak. Njima je web sajt potreban, ali ne veruju u korisnost redovnog ulaganja u njega.

Deo njih je uveren da im je dovoljno imati Facebook stranicu, Instagram ili LinkedIn. Njihov problem je u tome što im sajtovi nisu vidljivi za korisnike pa ne znaju koliko gube.

Pogledajte PC021 Novi Sad Reference i uverite se:

  • Web sajt je osnovno sredstvo za online oglašavanje i komunikaciju sa korisnicima.
  • Društvene mreže su odlična podrška, ali nedovoljne za razvoj poslova na internetu.
  • Ako za vas niko ne čuje i niko vas ne vidi, ne postojite izvan najbliže okoline.
  • SEO veb sajta je jedan od najefikasnijih strategija digitalnog marketinga.
  • SEO nije trošak, već dugoročno isplativa investicija u budućnost online poslovanja.
  • Optimizacija sajta se mora raditi sve dok ima potrebe za biznis preko online kanala.

Pokazatelji isplativosti održavanja i izgradnje SEO-a sajtova

  • Veb stranice na prvoj strani pretraživača dobijaju 90% klikova, a plaćeni oglasi samo 10%.
  • Na prvoj strani prikazanih rezultata pretrage odvija se 90,5% celokupnog online saobraćaja.
  • Druga strana rezultata pretrage ima oko 4,8%, a treća svega 1,1% od ukupnog saobraćaja.
  • Na prvoj strani pretraživača od svih izlistanih sajtova izlazi samo njih 10. Na prva tri sajta otpada čak 61% od svih klikova urađenih na toj (prvoj) strani.
  • Sajt na prvoj poziciji dobija 32,5%, sajt na drugoj poziciji 17,6%, a sajt na trečem mestu 11,4% klikova.

Ako, uzmemo da ključna reč za koju želite da budete u vrhu pretrage, ima 1.000 mesečnih pretraga, onda možete zaključiti da je realno očekivati da, tokom jednog meseca boravka na prvoj poiziciji, dobijete oko 330 poseta. Sada možete dalje da kalkulišete i vidite koliko SEO može da vam uveča broj poseta i zaradu!

Bonus: 6 uobičajenih SEO grešaka na sajtovima

Vlasnici sajtova prave najmanje jednu od 6 najčešćih SEO grešaka zbog kojih ih nema na  prvoj stranici rezultata pretraživanja.

1. greška je zapostavljanje brzine rada sajta

Mnoge veb stranice koriste velike slike i pokretne slajdove koji usporavaju brzinu rada sajta, jer se sporo učitaju. Vlasnici WordPress sajtova olako koriste dodatke za sve i svašta, umesto da izaberu dodatke koji objedinjavaju više funkcija. Što je dodataka manje, to je sajt brži.

2. Korišćenje pogrešnih ključnih reči i nepravilna upotreba dobrih

Vlasnici sajtova često optimizuju svoje stranice za generičke ključne reči, umesto da ciljaju reči ključne za njihov sadržaj!

3. Loši pozivi na posetu sajta

Meta naslov stranice je važan faktor rangiranja, jer služi kao poziv ljudi da je posete. Za meta opis stranice, koji se pojavljuje ispod meta naslova u SERP-u, kažu da nije faktor rangiranja. Međutim, on ima veliki uticaj na odluku ljudi da klikne na naslov i posete sajt.

4. Zanemarivanje strukture i sveobuhvatnosti sadržaja

Na svakoj stranici sajta potrebno je da imate relevantan sadržaj od najmanje 300 reči. Google-u je potrebno dovoljno sadržaja da bi saznao o čemu se radi na vašoj veb stranici.

5. Neuspešno zadržavanje ljudi na sajtu

Pokušajte da na svakoj stranici imate upečatljiv poziva na akciju koji vodi posetioca ka cilju!

6. Zaboravljanje da je budućnost pretraga na mobilnim uređajima

Dobra desktop verzija vašeg sajta malo pomaže rangiranju ako je mobilna vezija loša.

PC021 Novi Sad Reference – Zaključak

Izrada, redizajn, održavanje i SEO sajtova opravdavaju ulaganje. Tako održavate brzinu rada sajta, kvalitet sadržaja i koristite prave ključne reči za pretragu. Uz to dobijate dobre pozive na akciju, veze između sadržaja i sajt optimizovan za pretragu na mobilnim uređajima.