Web dizajn za online shop je zadužen za vrhunski utisak koji web shop treba da ostavi na posetioca u trenutku kada stupi na odredišnu stranicu online prodavnice.
Savremen web dizajn za online shop se višestruko isplati
- Korisnik web prodavnice dobija sve pogodnosti za brzu pretragu i laku kupovinu.
- Vlasnik web shopa ima niže troškove održavanja, lakše pojavljivanje u Google pretragama i bolju prodaju.
Možda Vas zanima: „Izrada web prodavnica – Kako početi?“ ili „Web dizajn Novi Sad, Srbija„
Moderan web dizajn za online shop sadrži:
1. Padajući meni (izbornik)
Padajući meni je izbornik koji se spušta preko sadržaja web stranice kada ga dodirnemo mišem. Idealan je za složene sajtove sa mnogo web stranica i kategorija.
2. Responzivni dizajn
Savremen web dizajn za online shop je uvek i responzivni dizajn. Ogromna popularnost pametnih telefona i tableta zahteva da web dizajn za online shop pruži što pozitivnije iskustvo surfanja na mobilnim uređajima.
SUŠTINA: Responzivni dizajn omogućava da se svi bitni elementi web shopa vide na ekranima svih veličina.
KORIST: Mnogo više kupaca. Online trgovina najviše se odvija upravo na mobilnim uređajima.
3. Stilizovana tipografija
Slike iz podsvesti snažno utiču na naš doživljaj stvarnosti. Stoga nije dovoljno da naš web shop ima sve potrebne elemente i informacije, već je jako važan i njihov vizuelni prikaz.
ČINJENICA: Vizuelni doživljaj neke poruke u našoj podsvesti ostavlja snažniju sliku nego sama poruka.
Web dizajn za online shop teži da i tekstovi ostavljaju dobar vizuelni utisak. Upotrebom specijalnih fontova (tipografija) i stilizacijom teksta (boje, okviri, animacija itd) možemo postići da ostanemo u svesti posetioca kao neko ko se izdvaja iz mase ostalih.
4. Pozadinske slike velikog formata
Novi posetilac dođe na neku web stranicu samo sa određenim pretpostavkama o tome gde je zapravo stigao. Pri tome ima samo desetak sekundi strpljenja da se orijentiše. To vreme je za Vas presudno!
VAŽNO: Za tih desetak sekundi morate novog posetioca zainteresovati i zadržati na sajtu!
Kako ovo da ostvarite? Pokušajte posetioca impresionirati nekim posebno zanimljivim detaljem. U nedostatku ideja, taj detalj uvek može biti velika, atraktivna slika, koja posetioca u trenutku informiše gde je stigao i šta može da očekuje.
5. Skalabilna vektorska grafika
Vektorska grafika je odlična za animacije i marketing. (YouTube – Scalable Vector Graphics).
6. Parallax skrolovanje
„Parallax“ je tehnologija koja omogućava da se tokom skrolovanja pozadina web stranice povlači sporije od sadržaja što, u kombinaciji sa pozadinskom slikom ili videom, daje izuzetan vizuelni efekat. Moderan web dizajn za online shop gotovo je nezamisliv bez velikih slika i upotrebe parallaxa.
7. Beskonačno skrolovanje
Raznovrsne sadržaje smeštene na bezbroj web stranica sve je teže pregledati. Posetioci odustaju od klikova već posle druge ili treće pregledane web strane. Rešenje je nađeno u beskonačnom skrolovanju. KAKO RADI? Novi sadržaj web stranice se automatski učitava kada dođemo do kraja prethodnog. Proces se ponavlja sve dok ima sadržaja ili dok ne prekinemo sa pregledanjem.
Šta dobijamo:
- bolje korisničko iskustvo
- brži pristup informacijama
- veću pregledanost sadržaja.
8. Podrška za Retinu
Retina ekran je Apple-ov brend na kome se zrnatost slike ne može zapaziti golim okom. Dizajneri imaju izuzetnu mogućnost da igrom boja obogate ugođaj korisnika ovih ekrana.
ZAKLJUČAK:
Svaka od navedenih tehnologija dodatno oplemenjuje Web Shop. Zato je važno da ih web dizajn za online shop prilikom izrade primenjuje i kreativno koristi. Cilj je da se posetilac online prodavnice brzo i lako odluči na kupovinu.
ČINJENICA: Uloženo u dobar web dizajn za web shop uvek se sigurno i višestruko vrati.