Koliko košta web sajt?
Koliko košta web sajt je najčešće pitanje, što je i razumljivo. Sajt može da košta 0€ ili više 1000€. Cena zavisi od Vaših zahteva, odnosno njihovog obima i složenosti, Web sajt može da se napravi na razne načine. Sajt može da sadrži manje ili više informacija, vizuelnih i grafičkih elemenata. Može da mu se dodaju ili ne, manje ili više složene funkcije, itd.
Web sajt može da bude statičan, jednostavan i jeftin. To znači da sadrži samo osnovne informacije koje se uglavnom ne menjaju. Često se uz web hosting pakete nudi i besplatan web sajt od jedne web stranice sa desetak slika, opisom delatnosti, popisom ponude i kontakt informacije.
Web sajt je dobra prilika da i vi zauzmete svoje mesto na internetu. Predstavite sebe i svoje poslovanje na ogromnom tržištu sa malo uloženih sredstava. Uz web hosting paket i redovno održavanje sajta, možete dobiti na poklon besplatan web sajt i web domen.
Složeniji sajtovi su uglavnom dinamični. Oni omogućavaju interakciju sa posetiocima (web shop, blog, forum i slično). To su sajtovi koji zahtevaju često ažuriranje i promene sadržaja. Ove složene prezentacije zahtevaju svakodnevno posmatranje (monitoring) i redovno ažuriranje. Uz to potrebni su zaštita podataka, stručno održavanje i redovni backup. Stoga se njihova cena kreće oko 250€ pa naviše.
Da biste saznali približno koliko košta web sajt, odnosno kolika je cena izrade web sajta, možete zatražiti našu procenu. To uradite putem elektronske pošte, ili druge dostupne forme. U poruci navedite opis kakav biste sajt želeli i sa linkovima ka sajtovima koji su najbliži vašim željama.
Na isti način dostupna vam je i procena za održavanje web sajta kao i koliko košta održavanje web stranica.
DA LI JE WEB SAJT SKUPA INVESTICIJA?
Prosečna izrada audio reklame košta odredjenu sumu novaca, a cena video reklama je nekoliko puta skuplja, tako da brzo dolazite do visokih cifara. Reklame na „klasičnim“ medijima traju strogo određeni period i vide ih ili čuju samo ljudi koji prate određene radio i TV stanice.
Za razliku klasičnih vidova reklamiranja, WEB SAJT je dostupan 24h dnevno, 365 dana u godini i pri tome pruža više informacija nego bilo koji drugi medij u plaćenoj reklami. Ako ovako uporedite sve vidove reklamiranja, lako dolazite do zaključka da je upotreba WEB SAJTA najjeftiniji i najefikasniji vid reklamiranja.
Neki ljudi razmišljaju: „Svako danas može da napravi sajt. Zašto da toliko plaćam…?“ ODGVOR je jednostavan: Nije cilj da sajt postoji, već da radi i, ako radi, da radi dobro. Svako može sa malo znanja i uz pomoć besplatnih alata da napravi nekakav „web sajt“, ali samo stručnjak može da napravi da sajt koji radi dobro, dugo i stabilno.
Samo kvalitetan, stabilan, funkcionalan, redovno ažuriran, dobro optimizovan i kvalitetno zaštićen web sajt može da radi dobro i da vam se isplati, bez obzira koliko je koštao. Šta je za nekoga skupo, a šta jeftino, zavisi od uskladjenosti njegovih želja i potreba sa materijalnim mogućnostima kao i od ličnog shvatanja kvaliteta…
Skupo je ono što nam ne treba, ili je lošeg kvaliteta i – obrnuto! Koliko košta web sajt? Prilikom odmeravanja cene, imajte u vidu ovo: nema kvaliteta bez uloženog truda, a trud se mora platiti i isplatiti!
Pre donošenja odluke, procenite odnos cena-kvalitet. Uložite novac u ono što ćr Vam donoeti korist, shodno Vašim potrebama i realnim očekivanjima.